Jaapani snäkid

 Mai viimasel laupäeval saime Itsuki (Jaapan) ja Lauraga (Soome) Antwerpenis kokku. See oli selline spontaanne käik, veidi enne laupäeva avastasin, et mul polegi plaane veel ja kuna belglased õppisid usinasti eksamiteks, küsisin teistel võppidelt ega neil nädalavahetus vaba ei ole. Laural oli laupäev vaba ja hästi viimasel hetkel saime teada, et Itsuki saab ka tulla. Seega leppisimegi kokku, et lähme kolmekesi Antwerpenisse.

Esimesena suundusime China towni (mis on vist Belgia ainuke ametlik China town?? pole kindel tho), sest ma tahtsin mingeid Aasia snäkke proovida. Itsuki meeldivaks üllatuseks oli seal päris palju Jaapani snäkikesi ja ta sai meile soovitusi jagada. Tema nõuandel ostsin ma ühte maasikajooki, mis maitses väga hästi. Kolme peale me olime ostnud päris palju asju kokku ning me otsisime endale istumiskohakese, et neid maitsta (to be fair ainult mina ja Laura maitsesime, Itsukile ei olnud see midagi uut:D). Me sõime kõikidest asjadest ainult ühe, aga lõpuks meil oli kõht ikka nii täis, seega see oli justkui väike enne lõunane pala.

Loomulikult jalutasime ka Antwerpeni shoppingu tänaval, kuid see ei olnud meie peamine eesmärk. Meie sihiks olid kaltsukad. Laura oli kuulnud mingite kaltsukate kohta, mis pidid väga head olema, seega me tahtsime need üle vaadata. Aga tundus, et aeg töötab meie vastu, sest tegelikkuses jõudsime ainult ühes käia.

Enne rongile minekut tahtsime kõhud ka veel täis süüa. Antwerpeni rahvarohkuse ja meie ajapuuduse tõttu läksime Five Guys'i (kiirtoidukohake). Täitsa söödav oli, ei kurda. Parem kui mäkk:D



Tagasi rongijaama jõudsime ilusti, ilma et keegi rongile oleks jooksma pidanud (hea vaheldus, mõnikord tundub, et ma ainult rongide ja busside peale siin jooksengi). Ma ja Itsuki kirjutasime Laura lipu peale häid sõnumeid. See on talle sellest aastaks mälestuseks, laseb oma sõpradel ja klassikaaslastel sinna peale oma nimed ja armsaid mõtteid kirjutada. Itsukiga kirjutasime oma nimed ja 'ma armastan sind' oma keeltes. Väga wholesome mu meelest

Kui mineku aeg kätte jõudis, lehvitasime Laurale tsau ning me Itsukiga läksime koos oma rongile.

Kommentaarid

Populaarsed postitused