YFU re-entry, pesapall & de Ardennen

Kaheksandal mail oli vahetusõpilastel YFU re-entry, mis peaks vist olema kõige viimane YFU Belgia poolt korraldatav üritus. Algselt koroona tõttu pidi see toimuma 8-9 mai läbi zoomi, aga nädal aega enne teatati, et nad leidsid võimaluse seda üritust ikka päris elus korralda. Seega laupäeval saime kõik Aarschotis kokku.

Minu teekond laupäeval algas rongisõiduga. Õnneks ei asu Aarschot minust väga kaugel ja kohale jõudmiseks pidin tegema vaid ühe ümberistumise ning teekond ise oli alla ühe tunni. Aarschotis ootasid meid vabatahtlikud/kontori töötajad, kes said meid autodega kolme-nelja kaupa seminari asukohta viia. Esimesed vahetusõpilased, keda ma nägin olid Misaki (Jaapan) ja Ilta (Soome) ja nendega me sõitsimegi meie seminari majakesse. Kui kõik lõpuks olid kohal, saime me oma pika päevaga alustada (kokku olime seal seitse tundi). Koroona tõttu pidime oma tegevusi tegema terrassil, värske õhu käes - mis tagasimõeldes pole nii hull, aga tegelikult varbad veidi ikka külmetasid:D Seminari teemaks oli kojuminek ja siinse eluga hüvasti jätmine. Üldse ei tahaks veel mõelda selle peale, aga tegelikult on Eestisse minek päris lähedal.

Mu armsad võpid

Ma ja Misaki
Peale programmi tundide rääkisime palju ka niisama ja oli ikka suur taaskohtumise rõõm. Kella viieks oli meie re-entry läbi. Minul ja Misakil oli koos rong Leuvenisse, mille peale pidime kiirustama, autoga saime rongijaama, kuid peale seda pidime jooksma, et perroonile jõuda. Ikkagi jäime liiga hiljaks ja nägime vaid rongi meie eest ära sõitmas. Õnneks oli kümne minuti pärast uus rong, mille peale me saime ning Misaki, kellel oli Leuvenis ümberistumine, ei jäänud oma järgmisest rongist maha. Ma sain Leuvenis kokku Eliisega (Eesti võp Valloonias), sest ta tuli selleks nädalavahetuseks mu juurde ööseks. Sealt edasi sõitsime koos bussiga Tienenisse minu koju. Laupäeval me midagi peale rääkimise ja friikate söömise teha ei jõudnudki, aga pühapäeva hommikul tegime väikese pikniku pagarist ostetud saiakestega ja lõunal näitasin ma talle veidi kesklinna, oma kooli jne. Umbes kolme paiku läks Eliise rong ja siis ütlesimegi üksteisele tsau, et taas oma kodudesse minna. Kokkuvõtteks oli megatore nädalavahetus teiste vahetusõpilastega
🙂




Kolmapäeval oli meil kehalise tund ning sellel korral me mängisime pesapalli. Keegi vaimustuses ei olnud, aga siiski parem kui jooksmine:D Mina isiklikult oli väga huvitatud, kas siin hakkavad nad ka pesapalli ajal vaidlema, sest Eestis on pesapall nr 1 asi, mis meie klassi kehalise tunni ajal vaidlema ajas. Ja jah, nad vaidlevad siin ka:D vist on asi selles, et selles spordis ei ole ainult üks viis, kuidas punkte saada, vaid peab jälgima korraga palli ja jooksjat ning siis tekibki vaidlus, kes enne jõudis, kas jooksja või pall pesasse. Aga siiski oli väga tore tund, mu meelest on meil praegu palju paremad asjad ja tunnid palju nauditavamad (võib olla ma olen lihtsalt sisse elanud, aga jah nüüd meeldivad mulle kehalise tunnid rohkem, kui sügisel). Jaaa fun fact kolmapäeviti on Belgias lühemad koolipäevad ning mul sai juba 11.10 kool läbi. See nädal oli meil neljapäev-reede vaba ja selle pika nädalavahetuse puhul sõitsime juba kolmapäeva õhtul pere ja hostema vanematega Ardennesse puhkusele.

Vaade kohe uksest välja vaadates.

Seega 12-16 mai veetsin ma Ardennes. See oli selline suht rahulik olemine - me ei tormanud igapäev ajapeale kuhugi, vaid lihtsalt vaatasime jooksvalt, mida saaks teha. Neljapäeval läksime kuhugi loomafarmi (?), kus oli erinevaid metsas elavaid loomi/linde, nt kitsed, metssead ja isegi hundid (aga neid me ei näinudki, olid kuskil peidus). Reedel algselt läksime Saint-Hubert’i, aga kuna seal midagi põnevat ei olnud siis sõitsime Rocheforti edasi, kus me jalutasime ja käisime ühes kohvikus. Laupäeval sõitsime hostisa ja -vanaisaga Bouilloni, kus külastasime linnust.

Vaade linnusest linnale.
Vaade linnusest.

Väike tänavanurgake Buillonis.



Pühapäeval oli aeg tagasi koju minna ning mingit erilist avastamist too päev ei olnud, lihtsalt puhkasime ja pakkisime asju kokku. Igapäev seal olles mängisime ka palju lauamänge, käisime niisama ümbruse jalutamas jms. Väga tore ja rahulik puhkus oli:)

Lõpetuseks pildike vikerkaarest, mida nägime ükspäev Ardennes.

ja ps kui keegi plaanib mu viimasest lõigust linnade külastamise-inspiratsiooni võtta, siis soovitan ainult Bouilloni. See on päriselt tuntud väike linnake ja saab linnust külastada ehk on mingit tegevust ka peale lihtsalt ringi jalutamise. Muud nimed ma kirjutasin üles, et ma ise teaks, kus ma käisin, aga ega need tegelikult mingid tuntud uhked linnad ei ole:D





Kommentaarid

Populaarsed postitused