Pildipostitus

Tuleb välja, et ma olen pigem kehv blogija ning isegi kõige kirjutamisväärsemad sündmused on jäänud siiamaani kirjutamata. Mis seal ikka, võtan selle laisa blogi-tiitli omaks ja teen ühe lihtsa pildipostituse, et huvilisi kursis hoida.
 
Ps. selle postituse tegemisele ma mõtlesin tegelikult juba eelmine aasta ja siis sorteerisin välja need pildid, aga kunagi ei jõudnudki kirjutamiseni, seega siin on ainult mõned pildid ajavahemikus september-detsember (võib olla viie kuu pärast saab selle aasta pilte ka näha, kes teab)

Pps. jaa, ideaalis ma tahaks küll olla aktiivsem blogija. Ma midagi lubada ei saa, aga võin üritada igavusehetkedel netflixi asemel hoopis siia midagi kirjutada, endal ka ju pärast tore tagasi vaadata.



Cuberdonid. Väga head, aga väga magusad kommid (isegi minu jaoks on ainult üks-kaks piisav). 




Meie inglise- ja hollandi keele õpetajal on selline reegel, et kui keegi jääb tundi hiljaks siis see õpilane peab kõigile midagi süüa tooma (ei mitte kohe samasse tundi, vaid järgmine kord kui meil selle õpetajaga tund on). Näiteks ükskord mu klassivend tõi kõigile pannkooke.

Ja kuna seda küsitakse päris palju siis: jah, me saame vaatamata koroonale koolis käia. Meil on 50/50 õpe, mis tähendab seda, et pool ajast oleme koolis ja pool teeme kodust e-õpet. Minu koolis näeb see selline välja, et kahe nädala peale tuleb siis kokku üks päris koolinädal ja üks koduõppenädala (põhimõtteliselt üle päeva käime koolis). Ühe Valloonias oleva Eesti vahetusõpilase koolis on aga selline süsteem, et tunnid enne lõunapausi on kodust ja peale lõunapausi lähevad kooli (ja iga nädal vahetub see kodus-koolis olemise aeg). Seega iga kool on saanud ise otsustada, kuidas toimida.




Borgloonis on selline läbinähtav kirik (doorkijkkerk) ja see on üks mu lemmikumaid kohti siin!! Võib olla on asi esmamuljes, mis mulle jäi seal käies, sest tol päeval oli vääga soe ja enne kirikuni jõudmist, kõndisime mööda õunaistandusest ja lõpuks me olime väikese künka tipus ja (see ei olnud isegi väga kõrgel, aga) see vaade oli nii ilus, mul oli tunne nagu ma oleksin kuskil Lõuna-Prantsusmaal viinamarjafarmis või midagi. Võib olla see ei tundu nii võimas ja hämmastav kõigile, aga mulle väga meeldis:DD Kevadel kindlasti tahan seal pikniku teha.





Detsembris ühel nädalavahetusel sõitis jõuluvana rulluiskudega mööda meie (väikest) shoppingutänavat.
Kusjuures see aasta ei olnudki väga mingit jõulutunnet tekitavat tegurit - lund ei olnud, siin ei ole piparkooke ka jms. Aga vähemalt nägin ma jõuluvana





Kiisu, keda ma nägin oma jalutuskäigul.




Kunagi ammu kooli sõites, kui oli hästi udune hommik. Ma valisin selle pildi, sest mulle tundus, et siit hoomab kõige paremini selle udu tihedust:DD Mulle väga meeldib kui on selline tihe udu, sest siis mul on tunne nagu ma elaksin pilve sees. Aga kohalikele väga ei meeldi.




Mu naabruskonnas olev raamatukast (ja tegelt meil on üks veel, aga sellest mul pilti pole). Nagu pildilt näha siis võib sealt võtta raamatuid ja ise viia ka raamatuid. Ma ei kujuta ette kui aktiivselt seal raamatuvahetus käib, sest pildilt nähtav Twilighti raamat on peale paari kuud ikka veel seal (aga võib olla on asi selles, et see on Twilight?).




  • ✧・゚: *✧・゚:*  Purgis viinerid  *:・゚✧*:・゚✧




Septembris saime Eliisega ühel nädalavahetusel Liegis kokku. See oli suht septembrilõpp juba, aga sellele vaatamata oli niiii soe!! Ma täpselt ei mäleta, aga üle kahekümne viie kraadi vist. Me tegelikult midagi erilist ei teinudki, lihtsalt jalutasime, shoppasime ja sõime gelatot. See oli esimest korda kui ma siin olles Eestlasega kokku sain, seega meil oli päris palju rääkida ja muljetada.




Tegime hostema ja vanaemaga ise kodus Brüsseli vahvleid. 


Ja praeguseks korraks ongi pildid näidatud ja jutud räägitud. 

Peace out, olge tublid!!

Laura







Kommentaarid

Populaarsed postitused